Soutěž - Jak prorazit v médiích aneb Proslaví studenti užitečné projekty?

23. 10. 2012
Tisková zpráva ke stažení zde.
Centrum současného umění DOX připravilo ve spolupráci s Marketingovým institutem Vysoké školy ekonomické v Praze ojedinělý projekt pro studenty vysokých škol s názvem „Ukaž, napiš, zpropaguj“. Soutěž určená studentům žurnalistických, mediálních a marketingových oborů vznikla se záměrem zjistit, jakým způsobem mohou v médiích získat prostor úspěšné lokální iniciativy.

Projekt „Ukaž, napiš, zpropaguj“ je součástí výstavy „Kartografie naděje: Příběhy sociální změny“, která proběhne v Centru současného umění DOX
v Praze od 22. 11. 2012 do 21. 2. 2013 a představí mimo jiné i příběhy úspěšných a pozoruhodných lidí i iniciativ, které dokáží pozitivně proměnit tvář svého okolí nebo smysluplně řešit lokální problémy.

Centrum DOX ve spolupráci s odborníky z Marketingového institutu při VŠE v Praze vypracovalo v souvislosti s výstavou zadání semestrální seminární práce pro studentské týmy, jejichž úkolem je nejprve vyhledat nějaký zajímavý a fungující lokální projekt, následně pak vymyslet a uplatnit strategii jeho propagace včetně vytvoření jeho mediálně přitažlivého obrazu.

Studenti si mohou zvolit například sérii emotivních reportáží, vymyslet netradiční interview, zvolit zajímavou marketingovou strategii či nalézt vlastní, zcela originální pojetí. Zadání zahrnuje také komparaci zvoleného projektu s mediálním obrazem a komunikační strategií zahraničního projektu obdobného typu.

Soutěž pro týmy studentů žurnalistiky a mediálních i marketingových oborů probíhá od 8. 10. 2012 do 7. 1. 2013, tedy po dobu zimního semestru akademického roku 2012/2013. Zaslané soutěžní návrhy posoudí odborná porota složená ze zástupců vysokých škol, neziskových organizací a odborníků z oblasti marketingu, médií a sociologie. Všechny návrhy pak představí centrum DOX v rámci výstavy „Kartografie naděje: Příběhy sociální změny“. Autoři vítězných návrhů dostanou navíc možnost prezentovat své projekty v rámci doprovodného programu k výstavě a jejich práce budou zařazeny do elektronické čítanky, která k výstavě vzniká.

Vypracované návrhy je třeba zaslat do termínu uzávěrky soutěže, tj. 7. 1. 2013, do speciálně zřízené online databáze s přístupovým heslem, které studenti obdrží po registraci do soutěže.

Více informací na www.dox.cz  a na facebookovém profilu soutěže „Ukaž, napiš, zpropaguj“.