Brandt Brauer Frick Ensemble

1. 11. 2022, 20:00

Ať máte jasno, než vás rozptýlíme

Kolik stojí vstupenka? 1. kategorie 900 Kč, 2. kategorie 700 Kč | děti do 6 let mají na koncerty vstupné zdarma, bez nároku na sedadlo.

Je sál bezbariérový? Ano, sál má bezbariérový přístup a vyhrazená místa pro vozíčkáře budou zajištěna.

Koncert koná v rámci festivalu Prague Sounds.

Multifunkční sál DOX+
Poupětova 3, Praha 7
Ukázat na mapě

Berlínští průkopníci elektro-klasiky přivážejí na Prague Sounds početný ansámbl, aby představil jejich proslulé skladby v akustickém provedení.

Daniel Brandt, Jon Brauer a Paul Frick jsou klasicky vzdělaní hudebníci z Berlína, kterým průkopnická práce v oblasti elektroniky přinesla mezinárodní uznání. Jejich tvorbu, která vnáší do elektronické sféry přísnost klasického muzicírování, popsalo BBC jako „hudbu koncertních sálů pro klubovou generaci“. Jako trio na sebe upozornili debutovým albem You Make Me Real (2010), na němž představili minimalistickou tvorbu ovlivněnou technem, přičemž nezapřeli své hudební kořeny, když mezi elektronickými prvky zněl klavír, zvonkohra i bicí. Výsledkem byla hudba působící industriálním, tanečním dojmem, jíž organičtější prvky zároveň dodávaly duši.    

Asi nepřekvapí, že se projekt Brandt Brauer Frick následně rozrostl do podoby živého akustického souboru: desetičlenného miniorchestru složeného z klavíru, harfy, trombónu, tuby, houslí, violoncella, tří perkusistů a syntezátoru Moog. Živá vystoupení s tímto souborem odhalují vnitřní složitost hudby a vyžadují od hráčů maximální soustředění, a to jak z hlediska přísnosti tempa, tak z hlediska nástrojových nuancí.  Soubor se cítí doma jak v klasických koncertních sálech (Konzerthaus Vídeň, Lincoln Center, London South Bank), tak na velkých festivalových pódiích (Glastonbury, Coachella). Brandt Brauer Frick také nadále vystupuje jako elektronické trio na klubových a festivalových pódiích po celém světě. Na Prague Sounds se však můžeme těšit právě na desetičlenný soubor Brandt Brauer Frick Ensemble, který svým spojením akustického a elektronického cítění dokazuje, že dobrá hudba se zkrátka vždy brání snadnému žánrovému zařazení.

„Hudba koncertních sálů pro klubovou generaci.“
BBC