#Datamaze: Ty jsi obsah

Vzdělávání bez limitů, program se začátkem a koncem

Jak? Program vám připravíme naživo přímo v DOXu, nebo připravíme online verzi.

Pro koho? Pro širokou veřejnost | studenty 2. stupně ZŠ a SŠ (vhodný doplněk výuky mediální výchovy, OV/ZSV, ČJ)

Jak dlouho trvá? 90–120 min 

Co budete potřebovat? V online variantě počítač připojený na internet s mikrofonem a kamerou.

Kolik osob? 4–8 účastníků pro jakoukoli jinou skupinu než školní | 5–20 účastníků pro školní skupinu

Kolik stojí? 1200 Kč/skupina | 900 Kč/školní skupina nebo 90 Kč/student při počtu 11 a více účastníků, pedagogové zdarma 

Jak a kdy objednat? Rezervace a další informace na skoly@dox.cz nebo na 295 568 104 | program je ideální objednat alespoň 2 týdny před požadovaným termínem

Widget CTA

Překvapte rodinu i kamarády a připravte jim netradiční odpoledne nebo poznejte své kolegy v jiných rolích – tento program si můžete objednat jako rodinný workshop či teambuilding. Více informací

Internet změnil svět reklamy. Tato se stala ještě více všude přítomnou, ale nejenom to. Je pro nás stále více náročné rozeznat co je a co není reklama. Služby, které byly kdysi zpoplatněné (např. tištěné noviny), jsou nyní k dispozici zdarma. Tvůrci obsahu tak hledají různé jiné cesty k tomu, jak vydělat peníze.

Na to, co je zdarma, jsme si zvykli celkem rychle. A přesně v tomto momentně začíná náš workshop, který nás má přinutit zamyslet se nad tím, co to znamená, že jsem něco dostal zdarma. Co takový email, webová stránka, blog, vlog, foto album nebo další; jsou skutečně zdarma? Znamená to, že pokud za něco neplatíme penězi, že za to neplatíme vůbec? Dá se platit i něčím jiným? Můžou být například naše osobní data tímto platidlem? Je reálné, abychom v obchodě místo kartou platili svým profilem ze sociálních sítí - tedy všemi příspěvky, sdíleními a historií prohlížení? Co všechno o nás ví internet a sociální sítě? A co o nich víme my?

Vzdělávací program je přizpůsoben věku skupiny a obsahuje diskuse, aktivity ve výstavě a závěrečný workshop. 

Téma: sociální sítě, cílená reklama, osobní údaje

Vzdělávací program je součástí projektu #DATAMAZE

Partner projektu